مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 دی 1400 ساعت 13:152022-01-06سياسي

پنجشنبه های شهدایی|سرداری که مرد میدان رزم و فاتح قلوب مردم لارستان بود


شهید نجف علی مفید معروف به سردار دلهای لارستان از شیرمردان میدان رزم هشت سال دفاع مقدس جمهوری اسلامی بود،شهیدی که در عنفوان جوانی دلداده انقلاب گشت و سطر اول مناجاتهایش زمزمه شهادت بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان، کجایند آنان که در صحنه پیکار ، شمشیرهاشان را از غلاف بیرون کشیده، هر گوشه از میدان نبرد را دسته دسته و صف به صف فرا می گرفتند ؟ آنان جوانمردانی بودند که در پایان هر مصاف از بقاء زندگانی بازگشته از کارزار سپاه خود ، شادمان نمی شدند و از بابت مرگ سرخ کشتگانشان از کسی تسلیت نمی خواستند.

چشمانشان از شدت گریه خوف بر درگاه جلال ربویی به سفیدی گراییده، شکم هاشان بر اثر روزه داری لاغر گشته و پوست لبانشان بر اثر مداومت بر دعا و ذکر حق خشکیده.

رنگ رخسارشان از فرط شب بیداری زرد گشته و غبار فروتنی و تواضع چهرهاشان را پوشانده آنان برداران من هستند که از این سرای فانی سفر می کنند پس سزاوار است که تشنه دیدارشان باشیم و از اندوه فراقشان انگشت حسرت بر لب بگزیم   پنجشنبه های شهدایی این هفته اختصاص به شهید نجف علی مفید از سرداران دلیر دوران دفاع مقدس دارد، شهید نجفعلی مفید متولد آبان ماه 1335 پس از اینکه خانواده اش از زیارت نجف اشرف برگشتند، دیده به جهان گشود و همین حکایت سفر به نجف سبب شد که نام او را نجف علی بگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجشنبه های شهدایی|سرداری که مرد میدان رزم و فاتح قلوب مردم لارستان بود

پنجشنبه های شهدایی|سرداری که مرد میدان رزم و فاتح قلوب مردم لارستان بود